Filleann an tsraith teilifíse urraithe CCPC “The Complaints Bureau” ar RTÉ One
Tar éis an chéad sraith ar éirigh thar cionn léi, filleann The Complaints Bureau ar RTÉ One an tseachtain seo. Tá an seó urraithe go bródúil ag an gCoimisiún um Iomaíocht agus Cosaint Tomhaltóirí (CCPC).
Arís eile, tabharfaidh an pleanálaí airgeadais agus údar aitheanta, Eoin McGee, cumhacht don lucht féachana trí dhul i ngleic le saincheisteanna tomhaltóirí fíorshaoil le cabhair ó iriseoirí gnóthaí tomhaltóirí: Conor Pope, Amy Molloy, agus Siobhan Maguire. Rachaidh an triúr i ngleic le réimse saincheisteanna tomhaltóirí a bhfuil an chuma orthu go bhfuil siad dosháraithe agus eoin ag glacadh ról an tascmháistir.
Sa chéad sraith, a bhí buailte go mór leis an lucht féachana, rinne an fhoireann imscrúdú ar réimse leathan gearán ó chamscéimeanna mhí na meala agus saincheisteanna le dearbháin aerlíne go painéil ghréine agus gluaisteáin athláimhe.
Dúirt Grainne Griffin, Stiúrthóir Cumarsáide an CCPC, “D’éirigh thar cionn leis an gcéad sraith de Bhiúró na nGearán le sroicheadh 1.7 milliún duine[1] agus sciar suntasach den lucht féachana de 31%[2] in Éirinn. Léiríonn sé seo go mbaineann an cineál seo cláir go mór le tomhaltóirí agus go bhfuil fonn láidir ann níos mó eolais a fháil faoina gcearta agus conas an luach is fearr a fháil ar a gcuid airgid.
“Gach bliain, faigheann ár líne chabhrach níos mó ná 40,000 glao agus thart ar 1.8 milliún cuairt ar an láithreán gréasáin ó thomhaltóirí ar mian leo eolas a fháil faoina gcearta, go háirithe nuair a bhíonn saincheisteanna acu. Thug beagnach trí cheathrú milliún tomhaltóir cuairt ar ár nUirlisí Airgid ar líne anuraidh chun comparáid a dhéanamh idir táirgí airgeadais amhail morgáistí agus iasachtaí. Is bealach iontach é ár n-urraíocht ar Bhiúró na nGearán chun feasacht a ardú ar ár n-acmhainní agus chun cabhrú le tomhaltóirí a chumhachtú, a chur ar an eolas agus a chosaint.”
Dúirt Eoin McGee, “Tá mé ar bís filleadh don dara sraith de ‘The Complaints Bureau’. Tá sé tábhachtach go mbeadh a fhios ag tomhaltóirí nach bhfuil siad ina n-aonar chun na saincheisteanna seo a réiteach – tá an fhoireann anseo agus réidh chun abhcóideacht a dhéanamh do thomhaltóirí agus cabhrú leo siúd a bhfuil balla brící buailte acu. “Is deis é gach scéal oideachas agus cumhacht a thabhairt do dhaoine eile agus tá mé ag súil go mór le cuidiú le níos mó daoine a gcearta tomhaltóirí a nascleanúint agus a thuiscint, agus cinntí airgeadais níos fearr a dhéanamh.”
Dúirt Gerry McGuinness, Bainisteoir Comhpháirtíochta Tráchtála RTÉ, “Tar éis an chéad sraith ar éirigh thar cionn léi, tá ríméad orainn fáilte a chur roimh an CCPC ar ais mar urraitheoirí ar The Complaints Bureau a fhilleann ar ár scáileáin ar an 13 Márta ar RTÉ One agus RTÉ Player.”
“Cuideoidh an tsraith tomhaltóirí móréilimh seo arís le daoine a gcuid gearán a réiteach mór agus beag le cabhair óna bhfoireann saineolaithe chun cabhrú le deacrachtaí tomhaltóirí a imscrúdú agus a réiteach. Tá an urraíocht seo oiriúnach don tsraith agus táimid ag súil le comhpháirtíocht rathúil eile.”
Craolfar an tsraith ocht gclár gach seachtain ar RTÉ One Déardaoin ag 7pm, ag tosú 13 Márta go dtí an 1 Bealtaine, agus beidh sé ar fáil ar RTÉ Player freisin. Chun tuilleadh eolais a fháil faoi chearta tomhaltóirí agus airgeadas pearsanta, tabhair cuairt ar ccpc.ie/intheknow.
Críoch//